ponedeljek, 2. april 2012

Velikonočni zajec

Letos sem se odločila, da bo krasil stanovanje velikonočni zajec. Kljub temu, da v začetku leta pregledam vse praznike, moje priprave na njih ponavadni ne potekajo kot bi si želela, ampak je vse v zadnjem trenutku. Posledično tudi zato, ker se je skrojen zajec najprej teden dni vozil v avtu, ker sem vsakokrat pozabila zavit v trgovino po oranžen filc. Nekaj pa je imela vmes pomladanska utrujenost. No, po 4.4. naj bi bilo vse lažje in ne bo toliko zastojov, vsaj tako pravijo zvezde. Upam, da bo držalo in bom izpolnila star dolg do mojega delodajalca.

 

 Načrt za zajca sem našla tule. Šivala sem malo s šivalnim strojem (seveda s sinovo pomočjo in atiju je tudi razložil, da je videl na internetu zajca in ga je hotel imeti in njegova pridna mami ga je poslušala, ni imela gluhih ušes), malo na roke. Korenček pa sem naredila po škatlici, ki sem jo dobila za novo leto. Nisem mojster v izdelovanju škatlic, zato si zanimive, ki jih dobim v dar shranim in razstavim, da jih kasneje sama uporabim. Sedaj sledi še finiširanje drugih izdelkov.

9 komentarjev:

  1. Krasen je tale tvoj zajček...:). In Lepo, da si zbrala pogum in začela z blogerstvom. Lp

    OdgovoriIzbriši
  2. Super zajček. In čudovita ideja za prihajajoče praznike.
    No, upam, da bo po 4.4. res kaj bolje. In da se bo tudi pri nas doma to poznalo.

    OdgovoriIzbriši
  3. ooo kako luštkan zajček ti dela družbo na tvoji ustvarjalni mizi :-))

    OdgovoriIzbriši
  4. Krasen zajček, sploh njegova ritka mi je tako cartkana :). Tudi korenček je lušten in kar prav je, da si si škatlico prihranila za " mušter".

    Lp; Lili

    OdgovoriIzbriši
  5. Sinek se ne more nagledat tvojega zajčka. Pravi, da je prekrasen. Potem pa me vpraša, če mu ga bom naredila, da ga bo on tudi imel. :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Zelo simpatičnega zajčka si naredila.

    OdgovoriIzbriši
  7. Kako je prikupen in tako poželjivo ogleduje korenček :). Lp

    OdgovoriIzbriši
  8. Hvala dekleta. Saša sporočam ti, da bo zajček šel kmalu na pot v vaše konce.

    OdgovoriIzbriši
  9. ooo obožujem plišaste igračke, in tudi take iz filca so super... tako da mi je ta tvoj zajček enkraten...lepe praznike...pappa

    OdgovoriIzbriši