nedelja, 29. april 2012

Modro

Modro je naslov aprilskega izziva na fb Ustvarjalnega dotika. Saša me je nagovorila, da sodelujem v tokratnem izzivu. Čestitka je nastala kod dodatek škatli v kateri bo darilo za mojo ljubo teto. Škatlo vam pokažem drugič, ker še ni dokončana. Manjka še nekaj dekoracije. Osnovo za čestitko sem izdelala že pred mesecem, a je takrat nisem uporabila, ker se mi ni zdela vredu. Odtis Magnolije mi je donirala, kdo drug kod moja prijateljica Saša, pobarvala sem jo z akvarelnimi barvnimi svinčniki in vodnim čopičem. Odtise sem naredila z blazinico ancient page cobalt, senčila sem z ancient page chocolate. In to je to.




Družbo mi še vedno dela omamni vonj španskega bezga.

4 komentarji:

  1. Cudovita voscilnica. Zelo se mi dopade moder odtis na levi. Kje si ga dobila? In spanski bezeg je cudovita rozica z omamnim vonjem, ki mi priklice lepe spomine.

    OdgovoriIzbriši
  2. Cudovita voscilnica. Zelo se mi dopade moder odtis na levi. Kje si ga dobila? In spanski bezeg je cudovita rozica z omamnim vonjem, ki mi priklice lepe spomine.

    OdgovoriIzbriši