sreda, 11. april 2012

Book box


Tokrat sem izdelala book box za osebo, ki je kljub svoji starosti še zelo vitalna in aktivna. Upam, da bom sama šla po njenih stopinjah. Z izdelavo sem začela že v ponedeljek popoldan, v torek zjutraj je šlo sestavljanje, na koncu malo na hitro, zaradi česar z izdelkom nisem najbolj zadovoljna, saj so nekatere stvari narejene površno. Hitrost se ni izkazala za dobro stran. Zopet nisem poslušala svoj notranji glas, da imam še dovolj časa. Res sem ga imela, saj je rojstni dan šele jutrni in ni bil včeraj. Tudi fotografirala sem zelo nahitro.  Hitela sem zaradi čvekanja, ki sem ga bila potrebna in ga ne obžalujem, le upam, da bova čimprej ponovili. Od kar je moja draga Saša na porodniški si piševa le smse in ni več jutranjega ustvarjalnega čvekanja v službi. To pa zelo zelo pogrešam.




1 komentar:

  1. Lep book box si naredila in vem, da ga bo prejemnica zelo vesela. Tudi ogrlica je v njenih barvah.
    Zelo mi je všeč rožica.
    Hvala tudi tebi za čvek in čudovito prijateljstvo (ti pišem med brisanjem solzice). In seveda ga ponoviva.

    OdgovoriIzbriši