ponedeljek, 30. april 2012

Škatlica - izziv #54

Včeraj je bil kar ustvarjalen dan zame. Zjutraj je nastala kokosova potica in celo moj sin jo je, ker je notri čokolada. Recept za njo sem dobila v prilogi časopisa Nedelo in ga preverila še pri prijateljici in je natanko tak kot njen. Tako sem  pekla brez skrbi. Moj recept mi namreč ni bil všeč, ker je kokos ostal presuh.


Sedaj sledi še ledena torta, čakam, da se sinek zbudi, da bo moj veliki kuharski pomočnik. V tem času pa sem končno dokončala škatlico. Ja, nekoliko je bila ves čas na strani in so se določeni izdelki vrinili pred njo.
Škatlica je prijavljena v Craftalnico izziv #54 črte.


7 komentarjev:

  1. Cudovita potica. In prekrasna skatlica.

    OdgovoriIzbriši
  2. Mmmm, zgleda zelo okusno...:). Škatlica pa je zelo lepa... Lp

    OdgovoriIzbriši
  3. Zelo lepo si izdelala in okrasila škatlico. Seveda moram pohvaliti tudi potico, ki je predvidevam ... ni več :). Lp

    OdgovoriIzbriši
  4. Hvala, res ni več ničesar od potice.

    OdgovoriIzbriši
  5. Meni je pri črtah najprej prišlo na misel, da bi kaj spekla ... potem pa ni bilo časa. Potica dobro zgleda, čeprav ni črt na njej, škatlica pa je zelo lepa.

    OdgovoriIzbriši
  6. Čudovita škatlica, potička pa je bila najbrž slastna. Pa saj je črtasta mar ne :))??

    Pozdravček od Lili

    OdgovoriIzbriši