četrtek, 3. maj 2012

Ko ti ne uspe najbolje

Od aprila mi je ostala še ena fotografija za objavo:



Ledena torta je res kmalu izginila in ni dočakala še čokoladnega obliva. Priprave na delo so bile tudi velike, saj sem dvomila v moje sposobnosti o delu z žaletino, ker mi je moja teta - profesionalna kuharica zmeraj govorila, da je to zelo težko. Stepanje jajc nad soparo pa je bila zame včasih znanstvena fantastika, raje se nisem lotila recepta, kjer so bila takšna navodila. Potem pa je bilo draženje kdaj bo torta vedno večje. No in sem se spravila. Sodelavka, ki mi je dala recept me je tudi potolažila, da nimaš kaj narediti narobe, če se ne strdi dovolj, da bi jo rezal obstajajo žlice.

Potem je tu še ovitek za darilne bone za mojo šefico. Z izdelkom nisem zadovoljna, vse se mi je sfižilo. Barvne kombinacije in okrasitev sta grozna. Zadovoljna sem le s pobarvanim odtisom. Kadar delam kaj za šefico, se vedno vse pokvari in nisem zadovoljna z izdelkom.






1 komentar:

  1. Tortica izgleda slastno. Jo je moj videl in ze sprasuje kdaj se bom jaz opogumila, da jo naredim.
    Ovitek je videti lep. Cestitaj sefici se v mojem imenu.

    OdgovoriIzbriši