ponedeljek, 26. marec 2012

Čistilna akcija

Tudi letos sem se udeležila čistilne akcije in kot večina sem bila v dvomih ali naj grem čistiti svinjarijo drugih. Pač, ker se spodobi po službeni dolžnosti, da sem šla, sem se je udeležila s svojo skupinico pomagačev. Vesela sem, da smo našli veliko manj smeti kot pred dvema letoma. Primerjavo lahko naredim, ker smo letos čistili isto ulico. Brežice so bolj čiste.

Darilo za materinski dan si je mama kupila sama (tako me je podučil moj zlati triletnik). Od sinka pa sem dobila šopek pomladnih cvetlic z zgodbico o vsaki rožici.





Včeraj zvečer pa sem naredila še criss cross card za sodelavko v katero sem vložila darilne bone. Original ovojnica mi ni bila všeč. Preizkusila sem nove igračke nad katerimi sem vedno bolj navdušena. Rožice sem delala po načrtu, ki sem ga našla na netu. Z barvo mašne sicer nisem zadovoljna, a sem sama kriva, ko mi ga je prijateljica ponujala, ga nisem hotela. Mislim, da se ji je včeraj zelo kolcalo, ko sem mislila na njo. Joj kako bi bil lep rdeč širok satenast trak. Tako pa sem improvizirala.


Naslednja tema je velika noč. Nekaj je že skrojeno in grem veselo na delo. Polovico lahko naredim, dokončala pa bom jutri, ko dobim manjkajoči material.

2 komentarja: