sreda, 14. marec 2012

Spet objava

Po tednu bolniške, mi je uspelo skupaj sestaviti nekaj polizdelkov. Kadar je sin bolan, potem veliko barvava in tako nastajajo polizdelki, včasih tudi ostanejo. Barvala sva papir s čajnimi vrečkami in ga sušila v kuhinji, da je bilo bolj zabavno.
No, mamica pa je delala nekaj na svojem naročilu. Upam, da bo naročnica zadovoljna.

Še ena za Gregorjevo. Sedaj se učim barvat. Moja Saša mi daje nasvete. Sedaj, ko sem zamenjala čopič, ki ga imam že precej časa doma, sem veliko bolj zadovoljna z izdelki.

1 komentar:

  1. Tale ideja za barvanje s čajnimi vrečkami je zelo zanimiva. Bova verjetno tudi z malim poskusila v kratkem. Voščilnice z gobicami so naravnost čudovite. Kje si dobila štampiljko gobic? Vidiš kako čudovito pride, ko greš z vodo prek akvarelnih barvic. Jaz sem vedno znova bolj navdušena.

    OdgovoriIzbriši