torek, 28. februar 2012

Odletela štempiljka

Ja, morda se bi komu zdelo težko verjetno, a zgodilo se mi, je da mi je odletela štempiljka. Po dvajsetih minutah iskanja sem se sprijaznila, da je jesensko listje odpadlo in je listje s štempiljko našlo svojo novo mesto nekje v kuhinji. Celo noč bom tuhtala, kje vse naj še pogledam. Vse papirje in škatle, ki so bile na mizi med izginotjem, sem že dvakrat pregledala. Plazila sem se po štirih, čeprav tega sinku ne dovolim (še dobro, da že spi, da me ni videl). No, če pa slučajno kdo zagleda mojo štempiljko, naj mi jo lepo prosim vrne, da dokončam svojo voščilnico (ptice še niso odletele). Mislim, da bom spremenila ime bloga v večerno ustvarjanje, saj ustvarjam le še ob večerih. Večerni dokončani izdelki, tretji pa bo, ko bo listje ozelenelo.

1 komentar:

  1. Super ideja. In čudoviti voščilnici.
    Ne morem verjet, da ti je štampiljko odneslo. To bi te bilo zanimivo gledat, ko si se plazla po štirih in ko si vse pretaknila. Imaš zanimiva doživetja ob ustvarjanju.

    OdgovoriIzbriši