sreda, 15. februar 2012

Preizkušanje novih tehnik

Trenutno mi ne leži barvanje punčk, ker nisem dovolj zbrana, zato sem se lotila izdelave bolj enostavnih voščilnic. Na internetu  sem našla nekaj inspiracij. Končno sem uporabila tudi štempiljke, ki sem jih že poleti kupila v Mullerju, a nekako ne pridejo prav v uporabo (razen, ko se s sinom igrava z njimi). A te štempiljke imajo posebno mesto v mojem srcu, saj so bile moje prve.Tako sta nastali voščilnici s slonoma.




Nato pa sem dobila v službi navodilo, da naj izdelam voščilnice za prav poseben namen. V ponedeljek sem premišljevala in kombinirala, v torek so nastali pol izdelki, danes zjutraj pa sem jih sestavila. Tudi za te je bila enaka inspiracija kot za slona. Upam, da bosta sodelavki zadovoljni.



Takšna izgleda tudi valentinova voščilnica, če ne maraš srčkov. Potem si pač ljubitelj metuljev.

Ni komentarjev:

Objavite komentar