sobota, 11. februar 2012

Za okroglo obletnico

Februar je mesec, ko ima večina prijateljic rojstni dan. Pri Hali sem videla motiv za voščilnico, ki se mi je zdel pisan na kožo za mojo dobro prijateljico Simono in ga poiskala na internetu.  Za obliko voščilnice sem izbrala zig zag. Sedaj sledi še tuhtanje kaj bom naredila za darilo. Simona je oseba, za katero mi je težko izbrati darilo, poleg tega ima še okroglo obletnico. Rada premišljeno izberem darilo. Kot Simoni mi gre na "živce", če za darilo dobim vazo, kozarce, šalce.... tega imam na kupe in potem samo skladiščim ali pa dajem naprej prijateljem, ko vidijo pri meni nekaj "lepeg". Rada imam nekaj osebnega. A kaj bo to?








Sedaj sledi izdelava voščilnice za Jasmino.

1 komentar:

  1. Tajč, super je. Nisem vedela, da ima Simona rojstni dan v februarju. Dej mi prosim sporoči kdaj, da jo pokličem.

    OdgovoriIzbriši