ponedeljek, 27. februar 2012

Izpolnjena želja

Konec preteklega leta sem si zaželela super pripomoček. Minilo je kar nekaj časa, da sem prišla do njega. Nekatere naše spletne trgovine niso imele posluha ali pa mi svetovale, da naj imam namesto jabolk hruške. No, ena izmed trgovin, ki ima posluh za svoje stranke je gotovo Art trade. Tako sem v petek prišla do svojega darila. Poleg scor pala sem naročila tudi blazinico, ki jo potrebujem. V Artu so tako prijazni, da kljub temu, da še nimajo uradne spletne trgovine, "zoprnim" strankam pošljejo blago na dom. Priznam, da ga še nisem preizkusila, da ga le še gledam. Za vikend zelo malo ustvarjam.

Pri Valiti sem se naučila izdelovati ptičke.


2 komentarja:

  1. Super, pa si dočakala. Upam, da si že uspela preizkusit novo igračko. In da bomo kmalu videli izdelke. Čudoviti ptički. Kaj imaš to za eno štampiljko, vijugice, super izgleda.

    OdgovoriIzbriši
  2. Obroba vijugice so iz Prometeja. Na ptičkih pa Muller komplet.

    OdgovoriIzbriši