ponedeljek, 19. marec 2012

Photo stamps

Že nekaj časa sem želela preizkusiti photo stamps in kar bi dostava štampiljk iz amerike trajala predolgo, sem se poslužila ker digitalnih. Z rezultati sem zadovoljna. Veseli me, da sem našla podobe, ki so bile že dolgo v moji glavi in so me kar dušile. Ugotovila sem, da mi je težko delati točno po naročilu. Rada sledim svoji inspiraciji oz. kako jaz doživim osebo za katero izdelujem voščilnico. Popoldan, naj bi se lotila še ustvarjanja, ki ga že dolgo nisem počela (mislim, da bo kmalu leto dni).
 

Nasleden projekt je album.

1 komentar:

  1. Super izgleda. Posebno voščilnica z avtom mi je zelo všeč. Nekaj podobnega moram tudi sama narediti po naročilu, a mi trenutno ne gre najbolj od rok. Točno tako kot si napisala, da je dokaj težko delati po naročilu, tudi sama rada pustim osebni pečat na vsaki stvari, ki jo naredim.

    OdgovoriIzbriši