sobota, 8. december 2012

Končno dočakala porodniško

Kljub vsem zdravniškim napovedim, naj bi zadnje tromesečje preživela na bolniški, sem vztrajala in prišla do porodniške brez bolniške. Zasluge imajo moje čudovite sodelavke, ki so delale tudi kaj namesto mene. Že danes, jih pogrešam. Toliko bolj, ker nekatere sploh ne bom več videla, ko se vrnem s porodniške. Ah, ta politika in javna dela. Štala, če mene kdo vpraša. No, ker sem imela včeraj še dopust, sem izkoristila, da dokončam vsaj en izdelek. Sinov ptič izgleda takole:
V pomoč mi je bil tale blog.
Današnje dopoldne, pa smo se greli ob peki medenjakov, ki naj bi bili za božično darilo. A bo treba peko prej ponoviti, saj kopnijo bolj kot sneg. Sem pa vesela, da sem se jih lotila. To so moji prvi medenjaki, vedno sem si mislila, da to je preveč komplicirano, da ne bom znala. Ja, ja, spet so sodelavke imele prste vmes, tako z recepti kot z nasveti pri peki. Vračam se v svoja dvajseta leta, ko sem kar veliko pekla.

1 komentar: