petek, 17. avgust 2012

Ustvarjanje tega tedna

Nekaj izdelkov je bilo napol narejenih že pred dnevi, a so čakali na zaključke. Pri Ribici sem našla idejo za kocki. Ena večja in druga manjša. Obe sta narejeni iz ostankov. Da bosta bolj glasni sem v njih skrila kraguljčke. Kraguljčki so tudi v slončku, ki ima tokrat izvezene očke in usta. Igračke so za našega dojenčka, ki bo privekal na svet drugo leto.
V torbici je skrita naprava za poslušanje otrokovega srčka, ki mi ga je posodila prijateljica. Strašno me je motilo, da je napravica v polivinilasti vrečki. Ker imam še vedno status začetnice pri šivanju, sem si pomagala s temi navodili za šivanje zadrge. To je blog, ki je zame zelo poučen, ker o večini stvari nisem imela pojma kako prišiti ali sešiti, da dobiš želeno.
Oblekica za shranjevanje kljukic, ki sem si jo že dolgo želela, a sem pobiksala pri šivanju čipke, ker nisem želela moriti z mojimi zamislimi sodelavke ali pa tete, da bi mi pomagali z nasveti. Ja, prvič sem jo šivala in ne stoji tako kot bi morala. Načrt zanjo pa sem našla tule.

 Upam, da bo tudi vikend ustvarjalen.

2 komentarja: