nedelja, 26. avgust 2012

Hiša sreče in Ljubezni

Ko sem na tej strani videla the house of magic & love, sem se odločila, da bo novo stanovanje krasila podobna slika. V petek zjutraj sem naredila osnovo na platno. (Ugotovila sem, da mi platno na panelni plošči bolj leži, čeprav sem že včeraj kupila dva nova navadna.) V soboto zjutraj me je dajala nespečnost in sem ob petih zjutraj nadaljevala z ustvarjanjem, danes pa dokončala. Manjka detajl - tanka žička na vratih, ki jo bom nabavila v teh dneh. 
Naredila sem jo kot darilo naši družini in našemu novemu skupnemu domu. Napisi so dovolj zgovorni sami zase. Odražajo pa tisto, kar je meni pomembno, da se počutim nekje doma. Želim, da bi to občutili tudi ostali družinski člani. Srečna sem, da imam ob sebi sanjskega moškega s katerim sva ustvarila skupno gnezdece za naju in najine otroke.

Ni komentarjev:

Objavite komentar