petek, 24. avgust 2012

Morska deklica

Ideja za to sliko se mi je porodila na koncu dopusta. Ker tam, kamor hodimo na morje, skoraj ni školjk in polžkov je bilo iskanje podvig. Pesek sem sejala, da sem našla nekaj praznih polžjih hišic, pa še te so zelo majhne. Nič za to. Osnova je iverna plošča, ki že tudi ima svojo zgodovino. Na njej sem v večini valjala das maso, za punčke in ploščice. In po več letih je plošča dobila novo preobleko. Ozadje in morsko deklico sem nardila kmalu, ko smo se vrnili z morja. Le končna podoba je čakala in čakala, da so padle še finese. Sireno sem našla tule. Desni in sredinski napis sta last Dobre vile Maje, ki jo redno spremljam na fb. Ima tudi čudovite knjige Iz uma v srce in Čarobnost življenja. Ja, iz njih sem se veliko naučila. Za svoje življenje smo odgovorni čisto sami.
 Detajl napisov. Seveda brez tekstilnih dodatkov in metuljev ni šlo.
To pa sta izdelka današnjega jutranjega ustvarjanja.Vsak je imel svoje platno. Čigavo je katero, pa vam ne povem. Mi je pa njegov izdelek bolj všeč. Sinek je bil navdušen nad barvanjem na platno z maminimi akrili. Pol se pa čudim, da imam težave, ko se v vrcu ne pritakne suhih barvic, ker se z njimi pač ne vidi dovolj dobro.
 
 Platno sedaj čaka na končno podobo.

3 komentarji:

  1. Naravnost čudovito. Rdeče bela platna sta pa neverjetna. Že komaj čakam da vidim kaj bo nastalo. Ja, dobra vila Maja ima resnično dobre knjige.

    OdgovoriIzbriši
  2. Kako lepa morska deklica je nastala.

    OdgovoriIzbriši
  3. Morska deklica je v živo tako čudovita. Upam, da se nekega dne tudi sama lotim narediti kaj podobnega.

    OdgovoriIzbriši