četrtek, 28. junij 2012

Mešana tehnika

No, začelo se je davno, ko sem pri Sonji izvedela za Willowing in tam opazovala mixed media art. Poguma, da bi sama začela pa enostavno nisem našla. Potem pa me je na fb Ustvarjalni dotik opozoril na nekaj čudovitega in morala sem poizkusiti, saj je ves potek nazorno pokazan v videu. To je že drugič, da me je Ustvarjalni dotik dregnil, da sem naredila nekaj, kar je bila moja želja in enkrat ideja dozori za ustvarjanje. Damo sem imela nared že v soboto. Nato pa je nastala težava, ker doma nisem imela nobenega platna, akrile v službi, s sinom na bolniški, mož pa v službi. Prsti so me grozno srbeli. Kljub vsemu je ideja morala počakat do ponedeljka, ko sem šla v službo naredit poročila za konec meseca in prišla do svojih akrilov. Ker platna še vedno ni bilo, sila ustvarjanja pa nezadržna, sem za podlogo uporabila podstavek od darila - iverno ploščo in šla veselo na delo. Pobarvala sem tako, da je ponekod delno viden vzorec papirja. Dodala sem kup štampiljk. Odtise sem naredila z oblazinjeno kuverto. Mentulje sem izrezala s pomočjo Tchibo šablone in Fiskars nožka. Vse sem dopolnila z rožami iz tekstila in polovičnimi perlami. Damina obleka mi je bila preveč kričeča, posebno zelena, zato sem jo premazala z akrilno pearl medium barvo. Napise na sliki sem spremenila. Našla sem jih pri Dobri vili Maji na njeni fb strani, kamor redno zahajam in pridno berem. No, črte so ostale, ker se pred fotografiranjem flmaster še ni posušil.
Zadala sem si, da izdelek končam do srede in sem ga. In zelo zadovoljna z njim.









3 komentarji:

  1. WOW, zelo lepo si tole izdelala... Tudi sama sem si pogledala ta tutorial, ki sem ga našla na strani Ustvarjalnega dotika... Prava mojstrica si...

    OdgovoriIzbriši
  2. Čudovita je. Nekaj posebnega.

    OdgovoriIzbriši