četrtek, 21. junij 2012

Izziv #58 drugič

Podlage za voščilnicE sem čisto slučajno kupila v Lidlu, kjer imajo trenutno postavljen šotor z izdelki iz preteklih akcij. Že ko sem jih videla, sem se odločila, da bodo namenjene za moške voščilnice. Shemo za izdelavo srajce z brezrokavnikom sem našla tule. Brezrokavnik sem senčila in okrasila z vijugicami. Srajco pa sem embosirala. Rožica je narejena s štanco in za piko na i sem dodala gumbek.
Z voščilnico sodelujem v izzivu #58 Craftalnice  BINGO (gumbi - embosiranje - štanca).

7 komentarjev:

  1. Uau zelo lepa moška voščilnica. sama imam z njimi vedno težave :) tebi pa je res krasno uspela. LP

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala, ampak ne gre mi vedno od rok, saj je treba pazit, da niso preveč načičkane.

      Izbriši
  2. Res je krasna...zelo dobro si tole skombinirala z embosiranjem bele srajčke in pa poštempljane vijugice na telovniku. Kaj si ketnico improvizirala in si jo narisala? Zelo dobro zgleda...:). Pa še rožico z gumbkom moram pohvaliti... Lp

    OdgovoriIzbriši
  3. Krasna moška voščilnica. Lp

    OdgovoriIzbriši
  4. Lepa je in krasno srajco si naredila :-))

    OdgovoriIzbriši
  5. Moške voščilnice so prav poseben projekt in ti si se ga krasni lotila in premegala :)).
    Pozdravček od Lili

    OdgovoriIzbriši