ponedeljek, 25. junij 2012

Dokončevanje nedokončanega izdelka


Že pred časom sem naredila tričetrt voščilnice in potem je prišlo nekaj vmes. Ostala je kar nekaj časa nedokončana. No, malo me je jezilo, da je ne sestavim skupaj do konca. Danes sem našla čas, ko moj sinček, ki pase vodene kozice spi malo dlje kot je to zanj običajno. Načrt za voščilnico sem našla pri Mayi. in takoj mi je bil všeč, saj sem z moškimi voščilnicami večinoma v zadregi. Posebno, če delam kaj po naročilu z izdelkom nisem zadovoljna. Tokrat sem zadovoljna z izgeledom voščilnice. Takole izgeda notranjost srajčke, ki je prilepljena na suknjič.


Brezrokavnik, ki je prilepljen na drugi del srajce in se z ovratnikom zatakne, da se ne odpira.


Takole pa izgeda cela voščilnica. Meni je zares srčkana in ne preveč okrašana - za moškega. No, je pa namenjena določeni osebi.

3 komentarji:

  1. Krasno si jo ukrojila in izdelala. Malčku pa želim hitro okrevanje. Lp

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala za oboje, se že sušijio in ga ne bolijo več.

      Izbriši
  2. Oj, kako je dobra... Ta je pa res taprava moška voščilnica... Moram kdaj tudi sama poskusit...:) Lp

    OdgovoriIzbriši