ponedeljek, 30. julij 2012

Ustvarjalen vikend

V soboto je bil prvi dan moje nosečnosti, da sem se dobro počutila. To pomeni, da sem bila brez bolečin, slabosti, vrtoglavic in polna energije. In to po štirih mesecih. Ne morem opisati, kako lepo mi je bilo. Temu primerno sem imela ves čas silo za ustvarjanje. Najprej sva s sinom naredila kolač. Združila sem dva recepta, in sicer jabolčni kolač, ki sem ga našla tule in jajca na oko, ki mi ga je dala sodelavka. Iz prvega recepta sem vzela spodnji del, ker mi ni dišalo, da bi po vročini vklopila še pečico in bi mi bilo še dodatno vroče; iz drugega recepta pa zgornji del. Moja inspiracija pa je bilo pecivo Čatež eye. Čatežke imajo sedaj svoje oko in tudi prodajajo kar je možno pod tem imenom. Trgovci pač.
Po opici pa je sledil še slon za katerega sem našla navodila tule. Vajo bom morala ponoviti, ker nisem zadovoljna ne jaz ne sin. On potrebuje večjega slona, jaz pa sem malo sfižila obliko glave. Vaja dela mojstra.

2 komentarja:

  1. Super ideja za kolač. Je le vprašanje časa, kdaj se ga lotim po tvojem receptu. In slonček...sinu je zelo všeč. Tako da me kmalu čaka delo.

    OdgovoriIzbriši