nedelja, 22. julij 2012

Nekaj na zalogo

Po dolgem času sem v petek malo ustvarjala. Po dopustu sem imela kar nekaj čiščenja, saj so nam v tem času prebelili stanovanje. Petek, pa je bil dan čisto moj. Nisem ga delila z nikomer. Mož v službi, sin v vrcu, mama pa ustvarja za svojo dušo. Nekaj odtisov pa še čaka na dokončanje. V mojem srcu pa še vedno bije želja po fimu. Upam, da bo kmalu prišel na vrsto.

Pri teh voščilnicah sem reliefne odtise samo senčila z barvnimi blazinicami.

Tu pa sem morala preizkusiti nove tekoče perle nad katerimi sem navdušena.

Za konec pa še vonj sivke z morja.


2 komentarja:

  1. Luštne so vse po vrsti :-))
    ooo kako zanimivo, da ste bili tudi vi pri g.Đ! Rada bi te nekaj vprašala, pa ne najdem tvojega emaila; si tako prijazna pa mi pišeš na mail?

    OdgovoriIzbriši