nedelja, 14. julij 2013

Nedeljsko popoldne

Že nekaj časa je narejena vrečka za straniščni papir za prijateljico, ki jo je videla pri meni. Sicer navadno objavim slike daril potem, ko jih že oddam, a tokrat nisem mogla čakati. Svojo vrečko sem dobila v službi, potem ko se je leto dni potikala po kuhinji in nismo vedele kaj bi z njo. Ob lanski selitvi v novo stanovanje, pa naenkrat nisem vedela kam naj postavim straniščni papir. Da se mi sveti papir na tleh mi ni bilo. Za vsako rolico tekat v shrambo je včasih težavno (saj veste, ko že sediš na školjki in opaziš, da ni papirja). V takšni vreči, pa je lepo skrit, a vedno pri roki. V vreči je prostora za šest do osem rolic, odvisno kakšne so.
Naš ati nas je tudi to nedeljo pocrkljal z domačim kruhom.

S sinom sva mu "ukradla" malo testa za polžke. Nekaj je še ostalo.

2 komentarja:

  1. Bi ksi zdajle kar enega privoščila, tako lepi zgledajo na fotki. Njami.

    OdgovoriIzbriši
  2. Hvala, draga moja. Pri meni je tale vrečka za rolice wc papirja že v uporabi. In je tako priročna. Kruh izgleda čudovito. Verjamem, da je bil tudi dober. Saj vaš ati zna.Polžki so pa itak zakon. Pri nas so kar velikokrat na mizi. Ko jih je pa tako enostavno naredit.

    OdgovoriIzbriši