torek, 14. avgust 2012

Slon2


Prvi slon je bil premajhen. Je tako velik, da ga lahko držijo le dojenčki v rokah. Takšna je bila izjava štiriletnika. Ker je želel večjega, ga je tudi dobil. Kroj je enak kot pri prejšnjemu slonu, povečan na 125%. Povečavo kroja sem naredila na zaslonu s peki papirjem kot me je naučila sodelavka. Hvala, zelo uporabno in hitro. Večjega mu ne naredim, ker že ta ne stoji več najlepše. Mali naročnik je zadovoljen. Blago in oči je kot ponavadi izbral sam.
Mamica pa si je kupila komplet novih škarjic, ker so bile prejšnje dotrajane. Škarje za blago sem že preizkusila in so "hrustavke", takšne kot jih že dolgo nisem imela. Jupi. Kupljene so v Lidlu, kvaliteta odlična.

3 komentarji:

  1. Čudovit slonček. Pri meni pa je še v izdelavi. Upam, da ga bom lahko kmlau tudi jaz pokazala. Škarice so pa res odlične.

    OdgovoriIzbriši
  2. Simpatičen slonček. Škarje sem si tudi jaz kupila v Lidlu (in čopiče in papir za ustvarjanje) in so res dobre + poceni. :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Oba slončka sta super, pa opica spodaj tudi in prav tako vse ostalo :)

    OdgovoriIzbriši